Biznes Pakiet - przykłady zastosowań przykłady zastosowań przykłady zastosowań
Bez względu na wielkość działalności Lokalizator Orange usprawni Twoją pracę i zmniejszy koszty.

1. LO Micro

SOHO - szef hydraulik i 2 pomocników mających służbowe telefony. Szef w czasie pracy wysłał jednego pomocnika służbowym wozem po materiały do pracy. Po 2 godzinach zaczął się niepokoić, że jeszcze nie wrócił. Dzięki LO Micro odpytał aplikację o jego konkretną lokalizację, która została zaprezentowana na mapie. Wynika z niej jasno, że pracownik przez 40 minut wolno porusza się przez główną drogę przelotową w mieście, czyli najprawdopodobniej utknął w korku

2. LO Medium

Firma SME zatrudnia 20 pracowników, działająca w branży FMCG. Większość zatrudnionych osób to handlowcy, którzy za zadanie mają dbanie o kontakty ze sklepami detalicznymi, gdzie sprzedawane są produkty firmy. Każdy z handlowców wyposażony jest w służbowy telefon, laptopa i samochód. Przez większą część dnia przebywają oni w terenie. Dzięki LO Medium wyznaczony przez prezesa pracownik firmy może w dowolnym momencie sprawdzić gdzie aktualnie dany handlowiec się znajduje. W łatwy sposób może wyszukać handlowca znajdującego się najbliżej kontrahenta do którego niezwłocznie trzeba się udać i za pomocą bezpłatnego SMSa wysłać do niego z aplikacji polecenie udania się w dane miejsce. Dzięki temu profesjonalnemu narzędziu w łatwy sposób zawsze można swobodnie kontrolować i zarządzać ich czasem pracy.

3. LO Macro

Korporacja zatrudniająca 400 pracowników i będąca filią renomowanej firmy z zakresu obsługi IT. W Polskim oddziale większość pracowników to serwisanci mobilni, którzy mają służbowe telefony i samochody. Jeżdżą od klienta do klienta i usuwają problemy ze sprzętem komputerowym i działaniem sieci lokalnych. Firma zatrudnia 250 takich pracowników. Dzięki LO Macro klient wykupił dla całej tej grupy usługę LO Macro co pozwala mu zaoszczędzić na kosztach monitoringu. Zapomocą bieżącej lokalizacji może na podstawie przebytych przez nich tras zaprojektować im najbardziej optymalną trasę. Jest w stanie dokładnie sprawdzić w jakiej godzinie serwisant zjawił się u klienta i jak długo tam pozostał. Jeśli jest jakaś pilna potrzeba pomocy danemu klientowi to administrator może wysłać o tym stosowny komunikat SMSem do wybranego serwisanta z poziomu aplikacji.