Przykłady zastosowań

Bez względu na wielkość działalności
Lokalizator Orange usprawni Twoją pracę
i zmniejszy koszty.

1. Lokalizator Orange Micro

Mała firma - szef hydraulik i 2 pomocników mających służbowe telefony. Szef w czasie pracy wysłał jednego pomocnika służbowym wozem po materiały do pracy. Po 2 godzinach zaczął się niepokoić, że jeszcze nie wrócił. Dzięki Lokalizatorowi Orange Micro odpytał aplikację o jego konkretną lokalizację, która została zaprezentowana na mapie. Wynika z niej jasno, że pracownik przez 40 minut wolno porusza się przez główną drogę przelotową w mieście, czyli najprawdopodobniej utknął w korku.

2. Lokalizator Orange Medium

Firma, która działa w branży dóbr szybkozbywalnych, zatrudnia 20 pracowników. Większość tych osób to handlowcy, którzy za zadanie mają dbanie o kontakty ze sklepami detalicznymi, gdzie sprzedawane są produkty firmy. Każdy z handlowców wyposażony jest w służbowy telefon, laptopa i samochód. Przez większą część dnia przebywają oni w terenie. Dzięki Lokalizatorowi Orange Medium wyznaczony przez prezesa pracownik firmy może w dowolnym momencie sprawdzić gdzie aktualnie dany handlowiec się znajduje. W łatwy sposób może wyszukać handlowca znajdującego się najbliżej kontrahenta do którego niezwłocznie trzeba się udać i za pomocą bezpłatnego SMSa wysłać do niego z aplikacji polecenie udania się w dane miejsce. Dzięki temu profesjonalnemu narzędziu w łatwy sposób zawsze można swobodnie kontrolować i zarządzać ich czasem pracy.

3. Lokalizator Orange Macro

Korporacja zatrudniająca 400 pracowników i będąca filią renomowanej firmy z zakresu obsługi IT. W Polskim oddziale większość pracowników to serwisanci mobilni, którzy mają służbowe telefony i samochody. Jeżdżą od klienta do klienta i usuwają problemy ze sprzętem komputerowym i działaniem sieci lokalnych. Firma zatrudnia 250 takich pracowników. Klient wykupił dla całej tej grupy usługę Lokalizator Orange Macro, co pozwala mu zaoszczędzić na kosztach monitoringu. Za pomocą bieżącej lokalizacji może na podstawie przebytych przez nich tras zaprojektować im najbardziej optymalną trasę. Jest w stanie dokładnie sprawdzić w jakiej godzinie serwisant zjawił się u klienta i jak długo tam pozostał. Jeśli jest jakaś pilna potrzeba pomocy danemu klientowi to administrator może wysłać o tym stosowny komunikat SMSem do wybranego serwisanta z poziomu aplikacji.